رادیو لر - مرجع دانلود آهنگ

رادیو لر

دانلود بیت آهنگ سیاوش قمیشی به نام فرنگیس

Admin Web | پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۶ ب.ظ

دانلود بیت آهنگ سیاوش قمیشی به نام فرنگیس

Download Beat By Siavash Ghomeyshi Called Farangis


دانلود بیت با کیفیت بالا


شب، شب که میشه تو کوچه غم اشک من میشه ستاره 

من، چشمامو به ابرا میدم آسمون بارون میباره


میخونم آخ که دیگه فرنگیس عشق تو داغونم کرد

به کی بگم که چشمات تو غصه زندونم کرد

دلم شده دیوونه خدا خودش میدونه

کوچه دلش میگیره سکوتش رو میشکونه

پنجره ها با فریاد میگن کی باز میخونه؟


من، توی هر دیوار غمگین اسمتو با اشک میشونم

من، توی هر کوچه خاموش دیوونه ای بی آشیونم


میخونم آخ که دیگه فرنگیس عشق تو داغونم کرد

به کی بگم که چشمات تو غصه زندونم کرد

دلم شده دیوونه خدا خودش میدونه

کوچه دلش میگیره سکوتش رو میشکونه

پنجره ها با فریاد میگن کی باز میخونه؟


۲۱۵۵ : بازدید

نظرات  (۱)

  • رسول نصیری
  • یادش بخیر چه دورانه داشتم با سیاوش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.